معرفی انیمیشن | نجات فلامل‌های منقرض‌شده
  • کد مطالب: ۱۹۳۲۰۷
  • /
  • ۱۰ اسفند‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۲

معرفی انیمیشن | نجات فلامل‌های منقرض‌شده

انیمیشن «منقرض‌شده» یک فیلم کارتونی جذاب در ژانر ماجراجویی، فانتزی، کمدی و خانوادگی است. این انیمیشن داستانی از انقراض گونه‌ای از موجودات به نام فلامل‌ها را روایت می‌کند.

هستی نیک صفتی - انیمیشن «منقرض‌شده» یک فیلم کارتونی جذاب در ژانر ماجراجویی، فانتزی، کمدی و خانوادگی است. این انیمیشن داستانی از انقراض گونه‌ای از موجودات به نام فلامل‌ها را روایت می‌کند.

شخصیت‌های اصلی داستان دو برادر و خواهر فلامل به نام آپ و ادی هستند. آن‌ها بین گونه‌ی خود به دست‌وپاچلفتی و بدشانس بودن شناخته‌شده هستند.

نمونه آخرین خراب‌کاری آن‌ها نابود کردن صدمین جشنواره‌ی گل‌هاست که مهم‌ترین جشنواره فلامل‌هاست.

آپ و خواهرش تصمیم می‌گیرند خسارتی را که به جشن وارد کرده‌اند جبران کنند اما در حالی که مشغول جمع کردن گل بودند، ناخواسته به داخل یک گل بزرگ و عجیب سقوط می‌کنند.

آن‌ها چند لحظه بعد در شهر شانگهای از درون یک گل خارج می‌شوند اما چندین قرن می‌گذرد و آن‌ها از درون خانه‌ی‌ دکتر چانگ و سگش، کلارنس، سر درمی‌آورند.

اد و آپ با کلارنس به‌ظاهر دوست می‌شوند. آن‌ها با کمک او متوجه می‌شوند گونه‌شان قرن‌ها پیش به واسطه‌ی آتش‌فشان منقرض شده است. کلارنس به آن‌ها می‌گوید با آن گل عجیبی که درونش افتاده‌اند می‌توانند در زمان سفر کنند.

در واقع، وارد قسمتی بی‌زمان می‌شوند که در آن موجوداتی هستند که گونه‌های آن‌ها قرن‌های گذشته از بین رفته‌اند. دکتر چانگ در آنجا همه‌ی گل‌های سال‌های مختلف را نگهداری می‌کند. از طریق این گل‌ها می‌شود به آن زمان‌ها سفر کرد.

آپ و اد و دوستان دیگر آن‌ها از طریق یک فیلم که از قبل گرفته شده است متوجه می‌شوند کلارنس دکتر چانگ را در یک زمان خاص انداخته، گل مخصوص آن زمان را از بین برده است و هم‌چنین عامل انقراض فلامل‌هاست از آن موقع به بعد، آپ به همراه دکتر چانگ در سفرهای اکتشافی با او همراهی می‌کند و جزیره‌ی گالاپاگوس و فلامل‌ها از انقراض نجات می‌یابند.

کارگردان: 
دیوید سیلورمن

زمان: 
۸۴دقیقه

سال انتشار: 
۲۰۲۱

ژانر: 
فانتزی

نویسنده‌ها: 
Joel H. Cohen, 
John Frink , Rob 
LaZebnik , & etc

کشورهای سازنده: 
آمریکا، چین

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.